مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-22اجتماعي

توده جدید گرد و خاک در راه ایران


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به شکل گیری توده گرد و خاک در کشور عراق و ورود آن به ایران، از افزایش دما تا 13 درجه در شمال شرق کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: در روز یکشنبه (اول خرداد) در شمال غرب و استان های ساحلی خزر و روزهای دوشنبه و سه شنبه (2 و 3 خرداد) نیز در نوار شمالی کشور افزایش دما رخ خواهد داد.

این افزایش دما در شمال شرق بین 8 تا 13 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

وی افزود: در روز یکشنبه در برخی نقاط شرق، جنوب شرق، مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می شود و در منطقه زابل طوفان گرد وخاک رخ خواهد داد.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: از بعدازظهر دوشنبه و روز سه شنبه با شکل گیری توده گرد و خاک روی عراق و انتقال آن به کشور در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب عرب، مرکز و استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه (4 خرداد) کاهش دما در استان های ساحلی خزر رخ می دهد و دریای خزر در این روز مواج خواهد بود ،اظهار کرد: در روز دوشنبه در برخی نقاط استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توده جدید گرد و خاک در راه ایران

توده جدید گرد و خاک در راه ایران