مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-22اقتصادي

اجرای طرح «زراعت چوب» در 10 هزار هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای طرح زراعت چوب در 10 هزار هکتار از اراضی این نهاد، گفت: یکی از اهداف طرح زراعت چوب عدم وابستگی به واردات است.

- ، سردار محمد عبدالله پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید از ظرفیت اشتغال زایی گیلان در عرصه های مختلف استفاده شود، اظهار کرد: ظرفیت های خوب مردمی به لحاظ اشتغال در کشور و گیلان وجود دارد که باید از این ظرفیت ها در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید استفاده شود.

وی جنگل ها را سند گردشگری استان گیلان دانست و گفت: جنگل های گیلان سند گردشگری استان هستند که بدون هیچ تخریبی می توان از این نعمت خدادادی در آمدهای زیادی در زمینه گردشگری کسب کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم اجرای طرح زراعت چوب در استان، تصریح کرد: زراعت چوب یکی از بزرگ ترین طرح های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی است که با اجرای آن تلاش شده هم از تخریب جنگل ها جلوگیری شود و هم فرصتی فراهم شود آیندگان نیز از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

سردار عبدالله پور جنگل های هیرکانی را یکی از ظرفیت های گردشگری گیلان دانست و بیان کرد: حفاظت و صیانت از جنگل های هیرکانی برای نسل های آینده از وظایف مسئولان است لذا نباید برای منافع شخصی آن ها را تخریب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «زراعت چوب» در 10 هزار هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان

اجرای طرح «زراعت چوب» در 10 هزار هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان