مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-22بين الملل

نظرسنجی؛ 75 درصد سیاه پوستان آمریکایی از وقوع حملات نژادی واهمه دارند


اندکی پس از تیراندازی مرگبار نیویورک که بیش از 10 قربانی آن سیاه پوست بودند، سه چهارم سیاه پوستان آمریکایی در یک نظرسنجی گفتند نگران هستند که خود یا عزیزانشان به دلایل نژادپرستانه مورد حمله فیزیکی قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نظرسنجی جدیدی که روز شنبه منتشر شد، سه چهارم سیاه پوستان آمریکایی می گویند نگران این هستند که آن ها یا کسی که دوستش دارند، به دلیل نژادشان مورد حمله فیزیکی قرار گیرند.

نظرسنجی جدید واشنگتن پست-ایپسوس نشان داد که 75 درصد از سیاه پوستان آمریکایی که در نظرسنجی شرکت کردند، نگران این هستند که به آن ها یا افرادی که برایشان مهم هستند به دلیل سیاه پوست بودنشان آسیب جسمی وارد شود، نظری که یک هفته پس از تیراندازی مرگبار در محله ای عمدتا سیاه پوست در بوفالو نیویورک بیان شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل ، 70 درصد از سیاه پوستان آمریکایی در نظرسنجی گفتند که معتقدند نیمی از سفیدپوستان آمریکایی یا بیشتر دارای عقاید برتری نژادی سفیدپوستان هستند، در حالی که تنها 19 درصد معتقد بودند کمتر از نیمی از سفیدپوستان آمریکایی چنین عقایدی دارند.

  دو سوم از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که برتری طلبی سفیدپوستان در مقایسه با پنج سال پیش مشکل بزرگ تری است؛ 28 درصد گفتند که مشکل به همان میزان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی؛ 75 درصد سیاه پوستان آمریکایی از وقوع حملات نژادی واهمه دارند

نظرسنجی؛ 75 درصد سیاه پوستان آمریکایی از وقوع حملات نژادی واهمه دارند