مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-22سياسي

اختصاص 10 هزار هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان به منظور اجرای طرح زراعت چوب


فرمانده سپاه قدس گیلان از اختصاص 10 هزار هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان به منظور کاشت نهال و اجرای طرح زراعت چوب در گیلان خبر داد و گفت: سپاه قدس گیلان همواره خود را یکی از حامیان تولید و ایجاد اشتغال در کشور دانسته و در همین راستا 10 هزار هکتار از اراضی خود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید از ظرفیت اشتغال زایی گیلان در عرصه های مختلف استفاده شود، اظهار کرد: ظرفیت های خوب مردمی به لحاظ اشتغال در کشور و گیلان وجود دارد که باید از این ظرفیت ها در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید استفاده شود.

وی جنگل ها را سند گردشگری استان گیلان  دانست و گفت: جنگل های گیلان سند گردشگری استان هستند که بدون هیچ تخریبی می توان از این نعمت خدادادی در آمد های زیادی در زمینه گردشگری کسب کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با  تأکید بر لزوم اجرای طرح زراعت چوب در استان گیلان تصریح کرد: زراعت چوب یکی از بزرگ ترین طرح های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی است که با اجرای آن تلاش شده هم از تخریب جنگل ها جلوگیری شود و هم فرصتی فراهم شود آیندگان نیز از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 هزار هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان به منظور اجرای طرح زراعت چوب

اختصاص 10 هزار هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان به منظور اجرای طرح زراعت چوب