مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-22بين الملل

اعتراض عراق به نحوه ذکر نام رژیم صهیونیستی در بیانیه اتحادیه عرب


رییس پارلمان عرب به نحوه ذکر نام رژیم صهیونیستی در بیانیه پایانی نشست اتحادیه پارلمانی عرب اعتراض کرد و خواستار تغییر آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق به نحوه ذکر نام رژیم صهیونیستی در بیانیه پایانی اتحادیه پارلمانی عرب در مصر اعتراض کرد.

بر اساس گزارش واع ، الحلبوسی در نشست اضطراری اتحادیه پارلمانی عرب درباره وضعیت قدس که شنبه (دیروز) در قاهره برگزار شد، به عبارت کشور اسراییل در بیانیه پایانی اعتراض کرده و گفته باید به جای آن از عبارت رژیم اشغالگر اسراییل استفاده شود.

وی در ادامه بر عزم پارلمان عراق برای نهایی کردن طرحی به منظور ممنوعیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

در همین ارتباط، کمیته حقوقی پارلمان عراق بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری جلسه ‍ای برای بررسی قانون منع عادی سازی و برقراری روابط با رژیم صهیونیستی برگزار کرد.

 نهاد رسانه ای پارلمان عراق خبر داد که اعضای کمیته حقوقی پارلمان عراق بر لزوم تلاش برای تصویب قوانین مهم به ویژه قوانینی که مستقیماً بر وضعیت شهروندان تأثیر می گذارد، تأکید کردند.

از مهم ترین بندهای این قانون جرم انگاری هرگونه همکاری سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فنی، فرهنگی، ورزشی و علمی با رژیم صهیونیستی تحت هر عنوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض عراق به نحوه ذکر نام رژیم صهیونیستی در بیانیه اتحادیه عرب

اعتراض عراق به نحوه ذکر نام رژیم صهیونیستی در بیانیه اتحادیه عرب