مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:422022-05-22اجتماعي

تأخیر در آغاز به کار ادارات کرمان به علت آلودگی هوا/ادارات شهرستان فهرج تعطیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان و تمام گروه های سنی، بر اساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد های انتظامی ) امروز یکشنبه مورخ 1401/3/1 با دو ساعت تاخیر آغاز بکار کنند.

با توجه به فصل امتحانات دانش آموزان فقط برای برگزاری امتحان به مدرسه مراجعه و پس از امتحان بلافاصله به منزل بازگردند و مدیران مدارس نیز از قرارگیری دانش آموزان در محوطه و هوای باز جلوگیری کنند، در سایر شهرستان ها نیز فرمانداران بر اساس تفویض اختیار داده شده بااعلام نظر محیط زیست و مرکز بهداشت مربوطه می توانند تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

 در ضمن این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک ها، مراکز آموزش عالی و صدا وسیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده اند، نظیر مراجع قضایی و دستگاه های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه است.

ادارات شهرستان فهرج تعطیل شدند باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی های هوا و پایداری آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر در آغاز به کار ادارات کرمان به علت آلودگی هوا/ادارات شهرستان فهرج تعطیل شد

تأخیر در آغاز به کار ادارات کرمان به علت آلودگی هوا/ادارات شهرستان فهرج تعطیل شد