مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:422022-05-22سياسي

کارگردان جامعه ما، دنیای مجازی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا گفت: برای حل مشکلات و چالش هایی که با آن روبرو هستیم و خروج و رهایی از این وضعیت، - حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا گفت: برای حل مشکلات و چالش هایی که با آن روبرو هستیم و خروج و رهایی از این وضعیت، فکرکردن و برنامه ریزی وظیفه و تکلیف همه ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا گفت: برای حل مشکلات و چالش هایی که با آن روبرو هستیم و خروج و رهایی از این وضعیت، فکرکردن و برنامه ریزی وظیفه و تکلیف همه ما است.

مخصوصاً الان که زمام امور به دست دنیای مجازی افتاده است که خیلی وقت ها جامعه را کارگردانی می کند و ما فقط بازیگر شده ایم و نقش ایفا می کنیم.

نهمین نشست از هشتمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان آینده پژوهی انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهاجرنیا در این نشست گفت: در مورد آینده انقلاب اسلامی به لحاظ سیاسی، اخلاقی، فرهنگی، احتمالات متعددی مطرح است.

ما به عنوان کسانی که وفادار به نظام وانقلاب هستیم، می خواهیم شگفت انگیزترین و زیباترین پیشرفت ها و توسعه ها در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان جامعه ما، دنیای مجازی شده است

کارگردان جامعه ما، دنیای مجازی شده است