مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-22سياسي

سپاه پاسداران همیشه مدافع عزت و شرافت ملت ایران است


سپاه پاسداران همیشه میدان دار و مدافع عزت و شرافت ملت ایران بوده و در حوادث مختلف بعد از انقلاب خود را سپر بلای مردم کرده است.

- ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل در شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: سپاه پاسداران همیشه میدان دار و مدافع عزت و شرافت ملت ایران بوده و در حوادث مختلف بعد از انقلاب خود را سپر بلای مردم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، افزود: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مسیر خدمت به مردم جهادی عمل کرده است و به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات جامعه به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار تلاش کرده است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز تصریح کرد: امروز سپاه در جامعه به جایگاه ماندگاری رسیده است که مرهون ایثار و جهاد پاسداران و به ویژه بسیجیان مجاهد در جهت خدمت به مردم است که وقت و بی وقت در هر زمانی از حوادث و بلایای طبیعی گرفته تا محرومیت زدایی در کنار مردم حاضر شده و کمک رسان واقعی مردم بوده اند.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به بیان حضرت امام خمینی مبنی بر اینکه عشایر ذخایر انقلاب اسلامی هستند افزود: خدمت به مردم و کاستن از دردها و مشکلات مردم در هر حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران همیشه مدافع عزت و شرافت ملت ایران است

سپاه پاسداران همیشه مدافع عزت و شرافت ملت ایران است