مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-22سياسي

پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان باید پیوست مهارت آموزی داشته باشند


تمامی پروژه های عمرانی و توسعه ای استان در راستای تربیت نیروی انسانی بومی ماهر، باید پیوست آموزشی و مهارت آموزی داشته باشند.

- ، اظهار داشت: تمامی پروژه های عمرانی و توسعه ای استان سیستان و بلوچستان در راستای تربیت نیروی انسانی بومی ماهر، باید پیوست آموزشی و مهارت آموزی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور تحقق شعار سال و گسترش تولید و اشتغال قطعاً باید علاوه بر توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان برای افزایش مهارت نیروهای بومی استان سیستان و بلوچستان نیز برنامه ویژه ای داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مهارت آموزی باید پیوست تمامی کارها و پروژه های دستگاه های اجرایی استان باشد، ادامه داد: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود استفاده از نیروهای بومی باید در اولویت باشد.

وی تصریح کرد: همچنین طبق مصوبه شورای اشتغال استان تمامی پیمانکاران خارج از استان سیستان و بلوچستان نیز موظف هستند حداقل 80 درصد نیروهای خود را از داخل استان تأمین کنند.

مدرس خیابانی بیان کرد: طبق اعلام اداره کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان تمامی مراکز آموزشی در سطح استان آماده پذیرش رایگان افراد بالای 15 سال هستند تا با آموزش های تخصصی زمینه را برای اشتغال جوانان این مرز و بوم ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان باید پیوست مهارت آموزی داشته باشند

پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان باید پیوست مهارت آموزی داشته باشند