مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 03:322022-05-22بين الملل

مسکو: اوکراینی ها برای تخریب ارتش روسیه، غیرنظامیان را هدف می گیرند


اوکراینی ها برای تخریب ارتش روسیه، غیرنظامیان را هدف می گیرند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تلاش های دولت اوکراین و همدستان غربی آن برای سیاه نمایی و تخریب وجبهه ارتش روسیه در عملیات نظامی در دونباس، مسکو از طرح جدید رژیم کی یف پرده برداشت.

میخاییل میزینتسف رییس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه در وزارت دفاع این کشور شامگاه شنبه گفت ستیزه جویان اوکراینی برای بدنام کردن ارتش روسیه، به ساختمان های مسکونی در نیکولایفکا شلیک کردند که چند کشته و زخمی برجای گذاشت.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، میزینتسف طی بیانیه ای توضیح داد: در شهرک نیکولایفکا واقع در جمهوری خلق لوهانسک، رژیم کی یف یک اقدام پیچیده دیگر برای بدنام کردن نیروهای مسلح روسیه در برابر جامعه جهانی انجام داد .

در این بیانیه آمده است: در این اقدام تحریک آمیز، شبه نظامیان گردان های ملی گرا و پرسنل نظامی نیروهای مسلح اوکراین با توپخانه به سمت ساختمان های مسکونی شلیک کردند که در نتیجه آن چند غیرنظامی کشته و زخمی شدند .

به گفته وی، هر اتفاقی که افتاده توسط خبرنگاران نیویورک تایمز و خبرنگاران اوکراینی که ملی گرایان را همراهی می کردند، عکاسی و فیلمبرداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: اوکراینی ها برای تخریب ارتش روسیه، غیرنظامیان را هدف می گیرند

مسکو: اوکراینی ها برای تخریب ارتش روسیه، غیرنظامیان را هدف می گیرند