مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-05-21حوادث

جلوگیری از قاچاق 22 تن روغن خوراکی در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 22 تن روغن مایع خوراکی قاچاق در بازرسی از یک کامیون باری در محور مواصلاتی «ایرانشهر- بزمان» خبر داد.

- زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 22 تن روغن مایع خوراکی قاچاق در بازرسی از یک کامیون باری در محور مواصلاتی ایرانشهر- بزمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ایرانشهر- بزمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پس از متوقف کردن کامیون در بازرسی از آن 22 تن روغن مایع خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک استان بیش از 6 میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

80 هزار لیتر بنزین قاچاق در سیستان کشف شد وی در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زهک در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی زهک- زابل به 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قاچاق 22 تن روغن خوراکی در سیستان و بلوچستان

جلوگیری از قاچاق 22 تن روغن خوراکی در سیستان و بلوچستان