مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:222022-05-21سياسي

کتاب حکمرانی نوین در قم و تهران رونمایی می شود


قائم مقام پژوهشکده باقرالعلوم(ع) گفت: کتاب دو جلدی حکمرانی نوین صورت بندی دیدگاه جمعی از اندیشه ورزان انقلاب اسلامی پیرامون هویت و کارکرد حلقه های میانی است که از سوی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) به زیور طبع آراسته شده است و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام عباس حیدری پور قائم مقام پژوهشکده باقر العلوم (ع) عصر امروز نشست خبری در قم، بیان کرد: فعالیت و رویکرد پژوهشکده باقرالعلوم از ابتدا که در سال 1367 افتتاح شد به تدریج تغییراتی داشته است اما در سال 1398 هویت پژوهشکده بازسازی شد و پژوهشکده تامین پشتوانه لازم در امور تبیین اسلام ناب و آشنایی و اشراف بر وضعیت فرهنگی در عرصه های اجتماعی خرد و کلان را بر عهده گرفت.

وی افزود: با توجه به تصمیم گرفته شده رویکرد ما به سمت علمی و پژوهشی تغییر پیدا کرد، ارتقا و کارآمدی سازمان تبلیغات اسلامی در امر تبلیغ دین اسلام و ایفای نقش موثر در بازآفرینی فرهنگی و اجتماعی کشور با پشتیبانی علمی و پژوهشی و اندیشه ورزانه از اهداف سامان تبلیغات اسلامی کشور است.

 حیدر ی پور گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری قدرت و تاثیر حلقه های میانی باید افزایش یابد و بر همین اساس دفتر تبلیغات اسلامی نیز تصمیم به این گرفت که رویکرد فعالیت های پژوهشی را تغییر دهد و در این مسیر از نخب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب حکمرانی نوین در قم و تهران رونمایی می شود

کتاب حکمرانی نوین در قم و تهران رونمایی می شود