مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-21اقتصادي

افتتاح خط تولید محصول جدید یک شرکت دانش بنیان در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، استاندار در آیین بهره برداری از خط تولید محصول یاد شده، یکی از افتخارات استان یزد را جامعه صنعتی، تولیدی و کارآفرینی استان دانست و اظهار کرد: نظیر کارآفرینان یزدی کمتر در کشور مشاهده می شود و قطعا در راس اولویت های استان و متناسب با سند آمایش استان مسائل، مشکلات و سایر اقدامات توسعه ای مرتبط با فعالیت های کارآفرینان پیگیری می شود.

وی با بیان این که شرکت دانش بنیان سنوپارس مقیاس مینیاتوری تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، افزود: این مجموعه در کنار سایر مجموعه های موفق فعال در این حوزه دانش بنیان، آمیزه ای از عشق، نوآوری، فناوری، همت بلند، کار تمیز صنعتی، دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

استاندار یزد ادامه داد: 60 درصد از ادوات این مجموعه به صورت صفر تا صدی، بدون مهندسی معکوس و توسط جوان فارغ التحصیل یزدی و متخصصین و تکنسین های شاغل در مجموعه ساخته می شود که این موضوع مایه افتخار و شایسته تقدیر است.

فاطمی خاطرنشان کرد: همه شرایط و ظرفیت های در توان را جهت رونق بیشتر توسعه ی صنعتی و معدنی متناسب با سند آمایش و آخرین دستاوردها و نوآوری های علمی و پیشرفته فراهم و بسیج خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید محصول جدید یک شرکت دانش بنیان در یزد

افتتاح خط تولید محصول جدید یک شرکت دانش بنیان در یزد