مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-21سياسي

نقش روحانیت در دفاع مقدس بی نظیر بود


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب گفت: نقش روحانیت در دفاع مقدس بی نظیر بود و این قشر خدمات مختلفی به انقلاب اسلامی داده اند.

- ، حجت الاسلام شیخ عبدالمجید باقری بنابی عصر امروز شنبه در یادواره شهدای روحانی شهرستان بناب تجلیل از شهدا را در شرایط حال حاضر جامعه حرکتی ارزنده اعلام و اظهار کرد: در دوره ای که عملکرد نابخردانه عده ای عظمت و جایگاه شهدا را تحت الشعاع قرار داده است، لزوم تبیین آرمان ها و اهداف آن دو چندان است.

حجت الاسلام شیخ عبدالمجید باقری بنابی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی افزود: ترویج و تبیین راه شهدا عبادت است.

این گزارش می افزاید، فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در ادامه این یادواره طی سخنانی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس گفت: اگر روشنگری های علمای انقلابی نبود، امروز در عرصه دین و دیانت با مشکلات عدیده ای روبرو بودیم.

سرهنگ یحیی حیدری تصریح کرد: مایه افتخار و مباهات است که 75 شهید روحانی از حوزه علمیه شهرستان بناب تقدیم انقلاب شده است و جا دارد مقام ایشان به شایسته ترین نحوی گرامی داشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش روحانیت در دفاع مقدس بی نظیر بود

نقش روحانیت در دفاع مقدس بی نظیر بود