مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:322022-05-21سياسي

شورای راهبردی دشتستان تشکیل می شود


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشتستان باید با نظر دشتستانی ها اداره شود گفت: شورای راهبردی دشتستان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار دشتستان اظهار داشت: امروز روز بزرگی برای شهرستان دشتستان است چراکه این شهرستان بزرگ امروز در عرصه مدیریتی تعیین تکلیف شد.

وی با بیان اینکه بزرگی دشتستان به مردان و زنان آن، شهدا و رزمندگان، متخصصین، جوانان و نخبگان و همه مردم آن است افزود: به مردم وعده داده بودم که دخالتی در انتصابات نداشته باشم و به جز یکی دو مورد خاص حتی توصیه ای هم نداشته ام.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان هم همین رویکرد را داشتیم اما تاکید داشتم که دشتستان باید توسط دشتستانی ها اداره و با محوریت نیروهای انقلابی مدیریت شود.

وی فرماندار جدید شهرستان دشتستان را فردی فرهیخته، انقلابی و دارای همت بلند خواند و بیان کرد: در این مدت هرچه گفته ایم بر اساس منافع و مصالح مردم دشتستان بوده است، سعی کردیم که در همه تصمیم ها مصلحت مردم مدنظر باشد و از سر خودخواهی یا منفعت شخصی تصمیم و موضع نگیریم.

آب اصلی ترین مسئله مردم در شهرستان دشتستان است وی در ادامه با اشاره به مشکلات دشتستان و با بیان اینکه آب اصلی ترین مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبردی دشتستان تشکیل می شود

شورای راهبردی دشتستان تشکیل می شود