مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-21بين الملل

هراس صهیونیست ها از حزب الله و شبیه سازی حمله به سکو های گازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، پایگاه الکترونیکی روزنامه عبری اسراییل هیوم در گزارشی که نشان از هراس صهیونیست ها از مقاومت لبنان دارد، - رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که ارتش این رژیم در رزمایش هفته گذشته، حمله حزب الله لبنان به سکو های گازی در سرزمین های اشغالی را شبیه سازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، پایگاه الکترونیکی روزنامه عبری اسراییل هیوم در گزارشی که نشان از هراس صهیونیست ها از مقاومت لبنان دارد، مدعی شد: نیروی دریایی ارتش اسراییل هفته گذشته رزمایشی برگزار کرد که در آن حمله حزب الله لبنان به سکو های گازی جنوب حیفا در صورت رویارویی احتمالی بین دو طرف در آینده شبیه سازی شده بود.

تل آویو در تلاش است تا از دستیابی حزب الله به چنین موشک هایی به عنوان بخشی از راهبرد جنگی خود جلوگیری کند.

به نوشته این روزنامه، رزمایش مذکور بخشی از رزمایش بزرگ ارتش اسراییل است که آن را ارابه های آتش نامیده است و بزرگترین رزمایش تاریخ این ارتش به حساب می آید.

اسراییل هیوم به نقل از اریز بن زیون یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: فرض ما این است که دشمن در هر تقابل آینده به پرتاب همه موشک ها و پهپاد های خود متوسل خواهد شد و ما آماده مقابله با هر موقعیت سخت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس صهیونیست ها از حزب الله و شبیه سازی حمله به سکو های گازی

هراس صهیونیست ها از حزب الله و شبیه سازی حمله به سکو های گازی