مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-21اقتصادي

تأکید استاندار بر تعیین تکلیف قیمت نان غیر یارانه ای در سمنان


لازم است تا هر چه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف قیمت نان غیر یارانه ای در این استان، اقدام ویژه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر امروز در شانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند تأمین و عرضه اقلام اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم که به میزبانی سان کوثر سمنان برگزار شد، با اشاره به دپوی مناسب اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت: در استان سمنان، کالاهای اساسی به مقدار کافی وجود دارد و هیچ دغدغه ای در این خصوص نیست.

وی اضافه کرد: با وجود توانمندی موجود در استان سمنان، برخی کالاهای مازاد بر نیاز استان را به سایر استان ها صادر کرده ایم.

هاشمی با اشاره به ضرورت انجام بازرسی های مستمر از بازار گفت: لازم است تا به منظور کنترل بازار و پیشگیری از مشکلات احتمالی مردم در تأمین اقلام مورد نیاز خود، نظارت ها بر تمامی کالاها همچنان با قوت ادامه یابد.

وی گفت: یکی از نکات مهم و قابل توجه برای مردم استان سمنان، تأمین نان است که در این زمینه باید نظارت های مستمر به منظور تأمین آرد نانوایی ها صورت گیرد تا دغدغه ای ایجاد نشود.

استاندار سمنان با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف قیمت نان غیر یارانه ای در این استان، بیان کرد: در زمینه تأمین کالاهای اساسی، شاهد انجام اقدامات مناسب در استان سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استاندار بر تعیین تکلیف قیمت نان غیر یارانه ای در سمنان

تأکید استاندار بر تعیین تکلیف قیمت نان غیر یارانه ای در سمنان