مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-21سياسي

برگزاری یادواره1753 شهید شهرستان بابل


دبیر هیأت رزمندگان بابل از برگزاری یادواره هزار و 753 شهید شهرستان در روز چهارم خردادماه خبر داد و گفت: در همین روز میزبان یک شهید گمنام خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل،مجتبی نظری امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره هزار و 753 شهید شهرستان، اظهار کرد: برگزاری این یادواره در راستای تجلیل از حماسه سازان و بیان حماسه ها، تولیدات آثار ماندگار فرهنگی و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا پادزهری در مقابل حملات متعدد رسانه ای دشمن است، افزود: برنامه یادواره هزار و 753 شهید شهرستان بابل روز 4 خرداد در مصلی این شهرستان با انجام فضاسازی مناسب برگزار می شود.

دبیر هیأت رزمندگان بابل با اشاره به برگزاری یادواره شهدا بعد از دوسال کرونایی، خاطرنشان کرد: وقفه دو ساله بعد از بیماری منحوس کرونا فرصت مناسبی برای بیان ارزش های دفاع مقدس توسط رزمندگان، جانبازان و شهدای گرانقدر شهرستان  به نسل آینده و معرفی دستاوردهایشان در دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی با اعلام اینکه در این برهه از زمان برگزاری یادواره شهدا پلی برای ارتباط بین نسل جوان و رشادت های نسل غیور گذشته است، اضافه کرد: می توان در این راستا با الگوسازی درست  فرهنگ ایثار آن را به عنوان شاخص های اصلی سبک زندگی در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره1753 شهید شهرستان بابل

برگزاری یادواره1753 شهید شهرستان بابل