مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-21حوادث

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شرق پایتخت


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم و ترافیکی فوق سنگین را به دلیل واژگونی یک دستگاه خاور در فرون آباد پاکدشت، - ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند، آزادراه تهران_پردیس، جاجرود و غیره به سمت تهران شاهد ترافیک سنگین و پس زدگی محدود بار ترافیکی هستیم.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و در محدوده فرون آباد به دلیل واژگونی یکدستگاه خاور و پخش مصالح ساختمانی، شن، پوکه و غیره آن، فوق سنگین و با حدود 8 کیلومتر پس زدگی همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، ابراز کرد: راننده خاور پس از از دست دادن کنترل خودرو با برخورد با نیوجرسی های حاشیه بزرگراه، همچنین برخورد با سه دستگاه خودروی دیگر واژگون شده و عوامل پلیس راه در محل حاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شرق پایتخت

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شرق پایتخت