مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-21اقتصادي

کلاهبردار بورسی دستگیر شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از دستگیری سبد گردان صوری بازار سرمایه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموالی که این فرد کلاهبرداری کرده بود را 100 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

- سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: در راستای رسیدگی به پرونده های اخلال در بازار سرمایه بورس و اوراق بهادار پرونده ای با موضوع سبد گردانی و مشاوره سرمایه گذاری در معاملات در دستورکار این پلیس قرار گرفت که در این راستا فردی که 100 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

وی عنوان داشت: متهم س.

س از طریق فضای مجازی با جذب دنبال کننده با شگردهای مختلف، بدون اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار خود را به عنوان سبد گردان و مشاور سرمایه گذاری در بازار بورس و سرمایه معرفی می کرد.

این مقام انتظامی افزود: متهم با وعده پرداخت سود کلان در کمترین زمان به سرمایه گذاران بورس توانسته بود اعتماد اشخاص را به خود جلب کند تا جایی که کاربران حاضر به در اختیار گذاشتن نام کاربری و رمز عبور کارگزاری خود به وی می نمودند و متهم با دسترسی به پرتفوی شخصی آنها مبادرت به جذب سرمایه 100 میلیارد ریالی متواری شده بود که با اقدام فنی پلیس دستگیر و به دادسرا فرستاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار بورسی دستگیر شد

کلاهبردار بورسی دستگیر شد