مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-21سياسي

وزارت کشور مخالف تبدیل روستاها به شهر است


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: تبدیل روستا به شهر در سال های گذشته اشتباه بود و از نمایندگان مجلس می خواهیم روند تبدیل روستا به شهر را در حوزه های انتخابیه خود پیگیری نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهدی جمالی نژاد در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: این سازمان در کنار هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت ها و شهرداری ها بر دهیاری ها نیز نظارت دارد و شهرداری ها و دهیاری ها در سراسر کشور 370 مأموریت و وظیفه بر عهده آنهاست.

وی با بیان اینکه امضای این تفاهم نامه به تفکیک وظایف بنیاد مسکن و دهیاری ها در خصوص توسعه و عمران روستاها می انجامد، گفت: یکی از وظایف دهیاری ها صدور پروانه ساخت و ساز در روستاهاست همچنین در بخش های فرهنگی، اجتماعی، زیباسازی روستا و … ورود می کنند.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: دهیاری ها با بنیاد مسکن تعارضی در فعالیت های خود در روستاها ندارند بلکه با هم هم افزایی داشته و برخی کارهایی که بنیاد مسکن در توسعه روستا انجام می دهد دهیاری ها دیگر ورود نخواهند کرد.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن تلاش های زیادی در توسعه روستاها داشته و زیرساخت های روستایی مدیون زحمات بنیاد مسکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور مخالف تبدیل روستاها به شهر است

وزارت کشور مخالف تبدیل روستاها به شهر است