مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-21اقتصادي

743 پرونده تخلف اقتصادی 2 هفته اخیر در خراسان شمالی تشکیل شد


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: 743 فقره پرونده تخلف اقتصادی بازاریان استان در حدود 2 هفته گذشته تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی وفاخواه، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: 743 فقره پرونده تخلف اقتصادی بازاریان استان در حدود 2 هفته گذشته تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

وی گفت: 743 فقره پرونده تخلف اقتصادی بازاریان استان در حدود 2 هفته گذشته تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار استان از 18 اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است و اکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت 6 هزار و 250 مورد بازرسی از بازار استان انجام شده است که منجر به تشکیل پرونده و برخورد با متخلفان شده است ادامه داد: در این مدت بیشتر تخلفات شامل گران فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و عدم اعلام موجودی بوده است.

وی گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار برای رصد فعالیت واحدهای صنعتی، صنفی و توزیعی در سراسر استان در حال اجرا است و در آن بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بازرسان شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

743 پرونده تخلف اقتصادی 2 هفته اخیر در خراسان شمالی تشکیل شد

743 پرونده تخلف اقتصادی 2 هفته اخیر در خراسان شمالی تشکیل شد