مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-21سياسي

تعداد زندانیان محکوم به پرداخت دیه در یزد صفر شد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با تشریح نوع محکومیت مددجویان جرائم غیر عمد گفت : با فرهنگ سازی های انجام گردیده توسط ستاد دیه استان، یزد هم اکنون مددجو محکوم پرداخت به دیه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری عصر امروز در یکصد و نهمین نشست هیئت امناء ستاد دیه استان با بیان این که در سال جاری ستاد دیه استان یزد جشن های بسیار با شکوهی را در سطح استان و شهرستان برگزار کرده است، اظهار کرد: یکی از اهداف ستاد دیه در سال جاری میبایست فرهنگ سازی در زمینه آگاهی بخشی به اجتماع در خصوص جرائم غیر عمد و جلوگیری از ورود افراد به زندان با این گونه محکومیت ها باشد.

سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در این نشست همراهی خیرین یزدی در جشن های گلریزان را ستودنی دانست و اظهار کرد: به همت خیرین، صنعتگران، ادارات و صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در ماه رمضان مبلغی بیش از پنج میلیارد تومان به ستاد دیه استان اهدا گردید که این خود نشان از اعتماد بالای مردم به این ستاد مردمی دارد.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که جشن های گلریزان در یزد تنها مختص به ماه رمضان نیست از برگزاری جشن های گلریزان در مناسبت های مختلف خبر داد و افزود:در نظر داریم تا آیینی با حضور عوامل برنامه ماه مهربانی، دبیران جشن های گلریزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد زندانیان محکوم به پرداخت دیه در یزد صفر شد

تعداد زندانیان محکوم به پرداخت دیه در یزد صفر شد