مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-21سياسي

نتایج انتخابات، مشروعیت سیاسی و مردمی مقاومت را ثابت کرد


نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت نتایج انتخابات به همه به ویژه آمریکا و دست نشانده های آن ثابت کرد مقاومت از مشروعیت سیاسی و مردمی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، حسن عزالدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان درباره نتایج انتخابات اخیر این کشور گفت: ما در فراکسیون وفاداری به مقاومت، برنامه های انتخاباتی را که به مردم خود وعده داده بودیم، عملی خواهیم کرد.

مردم ما بر اساس وابستگی به مقاومت، به فهرست انتخاباتی امید و وفاداری رأی دادند.

بر این اساس، ما به عنوان حزب الله یا از طریق نهادهای دولتی و حکومتی هر چه در توان داریم را برای تأمین بازار به کار خواهیم گرفت تا به چرخه اقتصاد کمک کرده باشیم.

وی در ادامه افزود: اگر خون شهدا و فداکاری مجروحان، اسرا و مجاهدان نبود ما با این سربلندی و عزت زندگی نمی کردیم و به همین دلیل، مردم با پایبندی به رویکرد مقاومت و وفاداری به خون پاک شهدا که این سرزمین را سیراب کرده و به ما آزادی، ابهت و ثبات بخشیده است، پای صندوق های رأی آمدند.

عزالدین تصریح کرد: فهرست انتخاباتی امید و وفاداری توانست کل سهم شیعیان را به خود اختصاص دهد تا تعادل بین نیروهای مختلف سیاسی و مقامات کشوری حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات، مشروعیت سیاسی و مردمی مقاومت را ثابت کرد

نتایج انتخابات، مشروعیت سیاسی و مردمی مقاومت را ثابت کرد