مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-21سياسي

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش به استان سمنان سفر می کند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از اجرای 3000 برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان خبر داد و گفت: رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش این هفته مهمان سمنان خواهد بود.

- ، سرهنگ محمد حسن سلامی غروب شنبه در جلسه برنامه ریزی با موضوع سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه ترتیبی اتخاذ شد تا محوریت برنامه ها به صورت مردمی با حضور خانواده های ایثارگران و جانبازان برگزار شود، ابراز داشت: ویژه این ایام سه هزار برنامه در سراسر استان سمنان اجرا خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه ها طبق روال همیشه با گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های این عزیزان آغاز می شود، افزود: سوم خرداد سالروز واقعه مهمی که در آن توانستیم بخش مهمی از خاک کشور را از دشمن پس گیریم که در این راه باید قدردان مجاهدت های شهدا و ایثارگران و جانبازان باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه طی هشت سال جنگ دفاع مقدس رشادت و دلیری های مردم این سرزمین اجازه نداد تا ذره ای از خاک میهن به دست دشمن بیفتد، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که مسیر چهار دهه عمر انقلاب از درون لاله هایی گذشت که با فداکاری دیروز خود کشور امروز را در امنیت و آرامش نگه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش به استان سمنان سفر می کند

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش به استان سمنان سفر می کند