مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-05-21سياسي

ارائه تسهیلات حمایت از پایان نامه های دانشجویی بازنشستگان


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام اینترنتی ارائه تسهیلات طرح حمایت از پایان نامه های دانشجویی «بازنشستگان و فرزندان آن ها (حمپاد)» از اول خردادماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه و اجتماعی خبرگزاری فارس، محمود مرتضایی فرد،مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: در دوره جدید اجرای این طرح، مهلت پایانی ثبت تقاضا حذف شده و متقاضیانی (شخص بازنشسته و یا فرزند) که تاریخ تصویب پروپوزال پایان نامه یا رساله دکتری آنان از 31 مردادماه 1400 به بعد باشد می توانند از ابتدای خردادماه بدون محدودیت نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی خود در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.

ir اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مبلغ وام حمپاد برای پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد در این دوره به 4میلیون تومان و برای پایان نامه های دوره دکتری نیز به 6میلیون تومان افزایش یافته است.

کارمزد این تسهیلات 4درصد و اقساط آن نیز 36ماهه است.

مرتضایی فرد گفت: در این دوره ضمن اینکه امکان ثبت نام برای خود بازنشستگان که دانشجوی دوره ارشد یا دکتری هستند فراهم شده، این امکان نیز ایجاد شده تا اگر شخص بازنشسته و فرزند وی همزمان دانشجو و متقاضی دریافت این تسهیلات باشند هریک به صورت جداگانه ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات حمایت از پایان نامه های دانشجویی بازنشستگان

ارائه تسهیلات حمایت از پایان نامه های دانشجویی بازنشستگان