مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-05-21سياسي

ثبت نام دوره جدید وام حمپاد از اول خرداد


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام اینترنتی ارائه تسهیلات طرح حمایت از پایان نامه های دانشجویی بازنشستگان و فرزندان آن ها (حمپاد) از اول خردادماه آغاز می شود.

- ، محمود مرتضایی فرد از آغاز ثبت نام اینترنتی ارائه تسهیلات طرح حمایت از پایان نامه های دانشجویی بازنشستگان و فرزندان آن ها (حمپاد) از اول خردادماه خبر داد و گفت: در دوره جدید اجرای این طرح، مهلت پایانی ثبت تقاضا حذف شده و متقاضیانی (شخص بازنشسته و یا فرزند) که تاریخ تصویب پروپوزال پایان نامه یا رساله دکتری آنان از 31 مردادماه 1400 به بعد باشد می توانند از ابتدای خردادماه بدون محدودیت نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی خود در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.

ir اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: مبلغ وام حمپاد برای پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد در این دوره به چهار میلیون تومان و برای پایان نامه های دوره دکتری نیز به شش میلیون تومان افزایش یافته است.

کارمزد این تسهیلات چهار درصد و اقساط آن نیز 36 ماهه است.

وی گفت: در این دوره ضمن اینکه امکان ثبت نام برای خود بازنشستگان که دانشجوی دوره ارشد یا دکتری هستند فراهم شده، این امکان نیز ایجاد شده تا اگر شخص بازنشسته و فرزند وی همزمان دانشجو و متقاضی دریافت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره جدید وام حمپاد از اول خرداد

ثبت نام دوره جدید وام حمپاد از اول خرداد