مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-21سياسي

انتظار جدی از وزارت خارجه برای حل مشکلات صادراتی دانش بنیان ها


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه جدی وزارت خارجه به حل مشکلات صادراتی شرکت های صادراتی به ویژه دانش بنیان ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در نشست مشترک با معاون وزیر خارجه و برخی از روسای شرکت های صادراتی و دانش بنیان استان فارس که در اتاق بازرگانی انجام شد، با اشاره به اهداف دعوت از معاون وزیر در این نشست  اظهار داشت: چندی پیش بازدیدی از پارک علم و فناوری استان فارس داشتیم که در نشست با مدیران شرکت های دانش بنیان متوجه شدیم بسیاری از مشکلات صادراتی آنها در حوزه وزارت خارجه قابل حل و فصل است.

او خطاب به معاون وزیر خارجه بیان کرد: خواهش بنده این است که یک فرصت در وزارت خارجه برای بررسی این موضوعات گذاشته شود تا در نشست بعدی بدانیم که کدام موضوعات را باید دنبال کرد تا مشکلات شرکت ها برطرف شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: هدف این است که از این نشست ها نتیجه ای حاصل شود و یک فرمول از سوی مزارت خارجه برای پیگیری مشکلات صادراتی شرکت ها را شاهد باشیم.

عزیزی با اشاره به ظرفیت بازارهای آفریقا برای استان فارس گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در آفریقا است که بهره برداری از این فرصت ها، نیازمند تلاش و جدیت و ارتباط فارس با سفارت خانه ها می باشد و باید از آن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار جدی از وزارت خارجه برای حل مشکلات صادراتی دانش بنیان ها

انتظار جدی از وزارت خارجه برای حل مشکلات صادراتی دانش بنیان ها