مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-21سياسي

تخصیص 150 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدای خلخال


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال گفت: ساماندهی گلزار شهدای شهرستان خلخال با تخصیص اعتبار بیش از 150 میلیون تومان در دستور کار است.

- ، فرزاد اصلانی بعدازظهر شنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان خلخال اظهار کرد: ساماندهی مزار شهدای شهرستان خلخال با تخصیص اعتبار بیش از 150 میلیون تومان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری، مزار شهدا در خلخال ساماندهی خواهد شد، گفت: ساماندهی مزار شهدا از اولویت های کاری است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال خواستار پایبندی بیمه ها به قراردادها شد و بیان کرد: عدم تعهدات بیمه ها به بحث تأمین اعتبارات درمان این خانواده ها از جمله مهمترین درخواست خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان است.

اصلانی از انجام بیش از 2 هزار و 367 فقره بیمه تکمیلی برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران و یک هزار و 235 نفر، بیمه خدمات درمانی ایثارگران خبر داد و گفت: پیگیری های لازم از طریق فرمانداری و استانداری در خصوص عدم تعهدات این بیمه ها انجام می شود.

وی با اشاره به وجود بیش از 132 دانشجوی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال اضافه کرد: بیش از 4 میلیارد ریال از بابت شهریه دانشجویان تحت پوشش بنیاد به مراکز آموزش عالی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 150 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدای خلخال

تخصیص 150 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدای خلخال