مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-21اقتصادي

ساعت فعالیت برخی مراکز اهدای خون استان تهران افزایش یافت


با اعلام مدیرکل انتقال خون استان تهران و همزمان با افتتاح و بازگشایی دو مرکز اهدای خون چیذر و ابوذر، ساعت فعالیت برخی از مراکز اهدای خون برای خدمت بیشتر به مردم نوعدوست پایتخت افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا مهدی زاده با اشاره به افزایش ساعت فعالیت مراکز اهدای خون اظهار کرد: از ابتدای خردادماه 1401 و بر اساس زمان بندی های جدید، مرکز اهدای خون وصال شیرازی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب آماده خدمت رسانی به مردم نوعدوست تهران برای انجام این کار نجات بخش خواهد بود.

وی افزود: مراکز جامع اهدای خون در شهرری، تهرانپارس و ستاری از روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته و از ساعت 8 صبح تا 20 و همچنین جمعه ها از ساعت 9 صبح تا 19 آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران خاطرنشان کرد: مراکز اهدای خون در رباط کریم و شهرقدس در همه ایام هفته به جز جمعه ها و از ساعت 8 صبح تا 3 بعدازظهر و همچنین مرکز اهدای خون نارمک از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 19 چشم انتظار حضور مردم مهربان پایتخت برای نجات جان بیماران هستند.

مهدی زاده ضمن تاکید بر اینکه پنج مرکز اهدای خون استان تهران بدون تغییر و طبق زمان بندی قبل به فعالیت خواهند پرداخت، اضافه کرد: مراکز اهدای خون مترو امام خمینی (ره)، صدر، شهریار و ورامین از شنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت فعالیت برخی مراکز اهدای خون استان تهران افزایش یافت

ساعت فعالیت برخی مراکز اهدای خون استان تهران افزایش یافت