مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-21سياسي

سرود «سلام فرمانده» در مدارس بیله سوار اجرا می شود


مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: سرود «سلام فرمانده» همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به همت آموزش و پرورش اجرا می شود.

- ، شهاب ملکی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرود سلام فرمانده به همت آموزش و پرورش شهرستان و همکاری سپاه ناحیه و دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه بیله سوار در مدارس این شهرستان اجرا می شود وی با بیان اینکه این سرود همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می شود، گفت: 313 دانش آموز این شهرستان در این برنامه فرهنگی مشارکت خواهند داشت و این برنامه روز سه شنبه 3 خرداد ماه در میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: نفوذ فرهنگی این قطعه سرود در دل نسل امروز موجب دلگرمی برای استقبال از ظهور حضرت مهدی (عج) شده است و دهه نودی های این شهرستان نیز با استقبال از این سرود آن را زمزمه خواهند کرد.

ملکی تاکید کرد: افتخار بزرگی است که نهادهای آموزشی و فرهنگی طی مراسمی به مناسبت افتخارآفرینی دوران دفاع مقدس سرود سلام فرمانده را زمزمه کنند و ظهور حضرت مهدی (عج) را خواستار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرود «سلام فرمانده» در مدارس بیله سوار اجرا می شود

سرود «سلام فرمانده» در مدارس بیله سوار اجرا می شود