مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-21سياسي

نارضایتی وزیر تعاون از بی نظمی پروازهای آسمان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از پروازهای نامنظم شرکت هواپیمایی آسمان ناراضی هستیم و تلاشمان بر این است تا به این حوزه نظم و نظام ببخشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله عبدالملکی عصر شنبه در حاشیه شورای اداری اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروازهای نامنظم شرکت هواپیمایی آسمان دامن ما را نیز گرفت و لغو پرواز را در روز گذشته شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: این موضوع نباید بیش از این ادامه پیدا کند چرا که حق مردم است که در پروازهای هوایی به موقع سفر خود را انجام دهند و این حق الناس است که کسی بخواهد اجحافی را مرتکب شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مسئولان استان اردبیل قول مساعد داد تا نسبت به نظم بخشی پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات مؤثری را انجام داده و در این زمینه به ناهماهنگی ها پایان دهد.

شاگرد اول اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به اردبیل خواهیم شد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیران بانک های رفاه و توسعه تعاون خواست تا هر چه سریع تر پرداخت تسهیلات برای طرح های مصوب در سفر رییس جمهور را اختصاص دهند تا ما بتوانیم رضایت مردم را فراهم کنیم.

عبدالملکی گفت: ما در این بخش شاگرد اول بوده و اقدامات مؤثری را در اجرای مصوبات شاهد و ناظر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی وزیر تعاون از بی نظمی پروازهای آسمان

نارضایتی وزیر تعاون از بی نظمی پروازهای آسمان