مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-21سياسي

هوشمندسازی کنترل بار در دستور کار است


بازرس ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: هوشمندسازی کنترل بار با هدف تشخیص مراکز بار در دستور کار است تا سلامت بار و راننده از مبدا تا مقصد رصد شود.

- ، ابوالفضل کمالی فر ظهر شنبه در با حضور در اردبیل و شرکت در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: هوشمندسازی کنترل بار با هدف تشخیص مراکز بار در دستور کار است تا سلامت بار و راننده از مبدا تا مقصد رصد شود.

وی با ابراز امیدواری برای جذب اعتبارات در حوزه راهداری افزود: در انجام عملیات راهداری، اجرای پروژه های عمرانی و ایمن سازی نظارت حساس و دقیق ناظران در مراحل اجرای پروژه، انجام تست های تخریبی و آزمایشات لازم در دستور کار باشد.

بازرس ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به اتصال سامانه ذی حسابان به مرکز با راه اندازی سامانه توزیع اعتبارات اشاره کرد و گفت: پاسخگویی سریع به شکایات مردمی و عدم معطلی آن ها از وظایف مهم نمایندگان امور حقوقی در راهداری است و در جهت حذف گلوگاه های زمان بر که مانع از تحقق درآمدهای دولت می شود ارزیابی دوره ای مدیران در دستور کار سازمان بازرسی است.

کمالی فر حذف امضاهای طلایی و تعارضات را از مزایای مهم الکترونیکی شدن خدمات دولتی عنوان کرد و گفت: گلوگاه های درآمد و هزینه که از اولویت های مهم سازمان در حوزه راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی کنترل بار در دستور کار است

هوشمندسازی کنترل بار در دستور کار است