مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-21سياسي

توجه به آموزش و پرورش مبنای کار باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: توجه ویژه به آموزش و پرورش برای غلبه بر بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی باید مبنای کار باشد.

- ، آیت الله سید حسن عاملی پیش از ظهر شنبه در دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در اردبیل اظهار کرد: برای غلبه بر بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی توجه ویژه به آموزش و پرورش امری لازم و ضروری است که در این زمینه باید به این موضوع توجه ویژه مبنای کار باشد تا بتوانیم با حل مشکلات فرهنگی ریشه بسیاری از مشکلات را در جامعه بسوزانیم که منشأ آن توجه به آموزش و پرورش است.

وی افزود: وجود انواع بزهکاری های اقتصادی ریشه در مسائل فرهنگی و باید برای غلبه به آن ها قوانین لازم برای حل مشکلات پیش روی کشور در این زمینه اقدامات اساسی انجام یابد.

امام جمعه اردبیل گفت: بیان کرد: دریافت بودجه فرهنگی توسط 18 نهاد و دستگاه در کشور موضوعی است که باید با حل مشکلات در جامعه همراه باشد در حالی که تاکنون نتوانسته ایم آن طور که باید اقدامات فرهنگی مناسب در کشور انجام یابد تا بتوانیم از اختلاس، رشوه، ربا و دزدی در جامعه بکاهیم و برنامه ریزی های اساسی توسط متولیان فرهنگی در جامعه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به آموزش و پرورش مبنای کار باشد

توجه به آموزش و پرورش مبنای کار باشد