مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-21اجتماعي

آسیب های اجتماعی موجب نگرانی مدارس و خانواده ها است


وزیر آموزش و پرورش در پیامی به جشنواره نوجوان سالم، انجام فعالیت های ترویجی و فرهنگی را از مهم ترین راهکارها برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش به مناسب آغاز اختتامیه های استانی یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، اکنون بیش از هر زمان دیگری، موجب نگرانی مدارس و خانواده ها است.

گسترش عوامل مخاطره آمیز تهدیدکننده سلامت روانی اجتماعی دانش آموزان، موجب شده محافظت از کودکان و نوجوانان در برابر آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، در کنار دیگر اولویت های تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و بلکه جز مهم ترین آن ها قرار گیرد.

شواهد نشان می دهد که فعالیت های ترویجی و فرهنگی، در کنار فعالیت های آموزشی و مراقبتی، از مهم ترین راهکارها برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مدارس کشورها، شناخته شده است که می تواند موجب ارتقای آگاهی عمومی و بهبود نگرش ها درزمینه عوامل مخاطره آمیز کودکان و نوجوانان و چگونگی محافظت از ایشان شود.

وزارت آموزش وپرورش، با اعتقاد به این که مراقبت و محافظت از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی، یکی از رسالت های مهم نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور است، اهتمام ویژه ای در زمینه طرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی موجب نگرانی مدارس و خانواده ها است

آسیب های اجتماعی موجب نگرانی مدارس و خانواده ها است