مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-21سياسي

مراکز اقامتی استان متناسب با ظرفیت های گردشگری نیست


در بهره برداری از ظرفیت های تاریخی و گردشگری علیرغم تلاش ها تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و آنطور که شایسته بوده این ظرفیت مورد بهره داری قرار نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد قاسمی در دیدار با مدیر کل، معاونین و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین که به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در محل دادستانی قزوین انجام شد اظهار کرد: کشور ایران با قدمت چندین هزار ساله از پیشینه غنی و زبانزد فرهنگی و تاریخی جهانی برخوردار است و شکل گیری وزارت میراث فرهنگی نشان از اهمیت و ضرورت این موضوع در کشور دارد.

وی افزود: استان قزوین هم به خاطر پیشینه تاریخی، میزان آثار ملی ثبت شده، وجود اماکن متعدد تاریخی و مناظر طبیعی جایگاه ویژه ای در کشور دارد و همیشه از مقصدهای مهم گردشگری داخلی و خارجی بوده و هست.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: طی سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در استان از حیث پیشگیری از وقوع تخلفات و هم چنین مرمت، بهره برداری از اماکن و ظرفیت های تاریخی و گردشگری اجرایی شده و شاهد ارتقا در حوزه میراث فرهنگی هستیم و در سفر اخیر ریاست محترم جمهور نیز این حوزه به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت و امیدوارم با اجرای مصوبات سفر تحولی چشمگیر در استان صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز اقامتی استان متناسب با ظرفیت های گردشگری نیست

مراکز اقامتی استان متناسب با ظرفیت های گردشگری نیست