مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-21پزشكي

پیگیری نامگذاری خیابانی به نام اهدا کنندگان عضو در همدان


رییس تیم هماهنگ کننده اهدای عضو در استان همدان از پیگیری نامگذاری خیابانی به نام اهدا کنندگان عضو در همدان خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم در باغ بهشت همدان قطعه ای به نام اهداکنندگان عضو اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجید حمیدی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز اهدای عضو اظهار کرد: سال 1381 آیین نامه اهدای عضو به وزارت بهداشت ابلاغ شد و از آن زمان به بعد شناسایی بیماران مرگ مغزی برای اهدا مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از خانواده ها به اهدای اعضای عزیزان خود رضایت نمی دهند و تعداد زیادی اعضای قابل اهدا نیز به خاک سپرده می شود گفت: تقریبا 25 میلیون نفر در کشور در انتظار اهدای عضو هستند که نیاز است نسبت به مرگ مغزی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خاصی صورت گیرد.

نخستین نمایندگی انجمن اهدای عضو در همدان شکل گرفت رییس تیم هماهنگ کننده اهدای عضو در استان همدان با بیان اینکه از سال 94 انجمن اهدای عضو در راستای فرهنگ سازی و رضایت گیری از خانواده های بیماران مرگ مغزی تشکیل شد یادآور شد: نخستین نمایندگی انجمن اهدای عضو سال 95 در استان همدان شکل گرفت.

وی با تاکید به اینکه نهادینه سازی اهدای عضو نیاز به فرهنگ سازی دارد افزود: سال 1400 انجمن اهدای عضو در استان ثبت شد و ما طی این سال ها همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری نامگذاری خیابانی به نام اهدا کنندگان عضو در همدان

پیگیری نامگذاری خیابانی به نام اهدا کنندگان عضو در همدان