مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-21اجتماعي

طوفان و گرد و خاک خراسان جنوبی را در می نوردد


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی از عصر امروز تا فردا(یکشنبه) وزش باد شدید تا خیلی شدید همراه با گرد و خاک در استان پیش بینی می شود.

- جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، پیرامون وضعیت جوی استان، اظهار داشت: بر اساس الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی از عصر امروز تا فردا(یکشنبه) وزش باد شدید تا خیلی شدید همراه با گرد و خاک در استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه این پدیده منجر به کاهش کیفیت هوا و همچنین کاهش دید افقی می شود، بیان داشت: با تقویت ناپایداری های جوی از امروز وزش باد شدید تا خیلی شدید همراه با خیزش گرد و خاک در مرز شرقی و برخی نقاط غربی استان پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی تبیین کرد: با توجه به الگوی نقشه های پیش یابی هواشناختی، هشدار در شهرستان های بیرجند، قاین، بشرویه و فردوس در سطح زرد و احتمال وقوع طوفان و گرد خاک و بروز خسارت در مناطق شرقی شهرستان های زیرکوه، درمیان، سربیشه، نهبندان و جنوب شهرستان های سرایان، خوسف و طبس وجود دارد.

نخعی از کاهش دمای هوا در استان خبر داد و افزود: به لحاظ دمایی هم از امشب روند کاهشی دمای هوا در منطقه پیش بینی می شود و از فردا(یکشنبه) کاهش محسوس و موقت دمای هوا پیش بینی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان و گرد و خاک خراسان جنوبی را در می نوردد

طوفان و گرد و خاک خراسان جنوبی را در می نوردد