مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-21سياسي

باشگاه دانشجویان و مناظره کنندگان جوان تشکیل می شود


از دوره یازدهم درصدد هستیم باشگاه دانشجویان و مناظره کنندگان جوان را تشکیل دهیم همچنین برگزاری مناظره اساتید در حال برنامه ریزی و تدوین است .

- به نقل از جهاد دانشگاهی، نشست خبری مرحله کشوری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و با حضور جمال رحیمیان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و رضا فرید زاده رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امروز (31 اردیبهشت ماه) در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست دکتر رحیمیان با اشاره به اینکه دانشگاه جدا از رسالت آموزش و ارتقای سطح سواد دانش دانشجویان، رسالت مهم فرهنگ سازی و فرهنگ پذیر کردن دانشجویان را نیز برعهده دارند، اظهار کرد: دانشجویان هم زمان با کسب علم و دانش مربوط به رشته مورد علاقه خود در دانشگاه، خواسته یا ناخواسته و به مرور رشد شخصیتی، فرهنگی و اجتماعی پیدا می کنند که این موضوع برای آینده کشور بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه دانشجوی امروز مدیر فرداست، گفت: هر اندازه رشد جامعه پذیری دانشجویان بهتر و دقیق تر باشد، طبیعتاً این افراد در آینده با روش و منش جامعه پسندتر و اخلاقی تر مجموعه خود را مدیریت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه دانشجویان و مناظره کنندگان جوان تشکیل می شود

باشگاه دانشجویان و مناظره کنندگان جوان تشکیل می شود