مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-21اقتصادي

تشکیل پرونده برای 147 صنف متخلف در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری در سطح استان 147 فقره پرونده تخلف به ارزش 6 هزار و 975 میلیارد ریال برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

- موسی عباس زاده محمودی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و احتمال برخی سودجویی در بازار ، اقدامات لازم در جهت همکاری با دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صنعت معدن و تجارت ، بسیج اصناف و جهاد کشاورزی صورت گرفته و درحالیکه تعزیرات حکومتی باید تمرکز خود را بر رسیدگی به پرونده های متشکله داشته باشد اما اکیپ های گشت مشترک در دو شیفت صبح و عصر با حضور معاون دادستان و سایر دستگاه های متولی در حال انجام است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا با اقدامات صورت گرفته از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انبار دپوی کالاهای اساسی در حاشیه شهر زاهدان را کشف کردن.

  این مسؤول افزود: بیش از 26 قلم کالا از مایحتاج ضروری مردم با مقدار تقریبی 3 تن روغن ، 87 تن برنج ، 3 تن قند شکسته ، 100 کارتن ماکارونی و .

با ارزش 26 میلیارد و 475 میلیون ریال در این انبار که پس از استعلام از سازمان صنعت معدن و تجارت استان ، در سامانه جامع انبار ها ثبت نگردیده بوده مشاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای 147 صنف متخلف در سیستان و بلوچستان

تشکیل پرونده برای 147 صنف متخلف در سیستان و بلوچستان