مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-21سياسي

وحدت مردم و نیروهای مسلح باعث پیروزی عملیات بیت المقدس شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: وحدت مردم و نیروهای مسلح باعث پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر شد.

- ، نشست خبری امیر دریادار دوم رضا عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و دبیر ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان در خصوص تشریح برنامه های سوم خرداد، ظهر امروز شنبه در تبریز برگزار شد.

عباسی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش خطیر رسانه ها در حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و تبیین اهداف و اولویت های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی گفت: امیدواریم رسانه ها و خبرنگاران یاری گر ما در این موضوع مهم باشند.

وی سپس به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس اشاره داشت و افزود: در این عملیات که به آزادسازی خرمشهر و هویزه منجر شد، 19 هزار اسیر و ادوات مختلف نظامی از دشمن گرفتیم.

عباسی سپس با تاکید بر اینکه تیپ 31 عاشورا نیز به فرماندهی امیر شریعتی و شهید تجلایی از آذربایجان شرقی در این عملیات حضور داشتند، ادامه داد: در عملیات بیت المقدس با اینکه تجهیزات دشمن به روز بود ولی ما موفق شدیم در این عملیات مهم و راهبردی پیروز شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی سپس به محوریت فرماندهی کل قوا در این عملیات اشاره دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت مردم و نیروهای مسلح باعث پیروزی عملیات بیت المقدس شد

وحدت مردم و نیروهای مسلح باعث پیروزی عملیات بیت المقدس شد