مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-21اقتصادي

خدمات فناوری، آموزش و گردشگری 50 درصد تولید ناخالص خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: خدمات فناوری، آموزش و گردشگری 50 درصد تولید ناخالص استان و50 درصد دیگر را صنعت، - ، جواد اشرفی پیش از ظهر شنبه در قرارگاه حمایت و تسهیل گری تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار کرد: 50 درصد تولید ناخالص خراسان جنوبی را خدمات فناوری، آموزش و گردشگری و 50 درصد دیگر آن را صنعت، معدن و کشاورزی تشکیل می دهد و این قرارگاه با سه کار گروه برای حمایت از تولید دانش بنیان در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

به گفته وی کارهای بسیاری با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان برای اجرای ایده های شرکت های دانش بنیان در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری می توان انجام داد.

وی اضافه کرد: کار گروه های سه گانه مبتنی بر مزیت های اقتصادی استان تشکیل شده اند و یک سری پروژه هم احصا شده و برنامه های مورد نظر در افق چهار ساله مد نظر قرار گرفته اند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتعال استانداری خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به اینکه مشکلات شرکت های دانش بنیان استان احصا شده است، گفت: 40 شرکت دانش بنیان و 100 شرکت دیگر در خراسان جنوبی در این عرصه فعالیت می کنند که مهم ترین درخواست آنها خرید تولیدات و محصولات تولیدی توسط دستگاه های اجرایی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات فناوری، آموزش و گردشگری 50 درصد تولید ناخالص خراسان جنوبی

خدمات فناوری، آموزش و گردشگری 50 درصد تولید ناخالص خراسان جنوبی