مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-21اقتصادي

اختصاص منابع عالی برای زیرساخت های شهرک صنعتی توسط رییس جمهور


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از تخصیص منابع عالی برای زیرساخت های شهرک صنعتی توسط رییس جمهور در سفرهای اخیر خود به استان ها خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، علی رسولیان امروز در بازدید از فاز توسعه شهرم صنعتی بناب اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی برترین استان کشور در اجرای پروژه ها و تامین زیر ساخت شهرک های صنعتی دانست وبا توجه به تلاش مسئولین شهرک های صنعتی در این استان سعی خواهیم کرد تا پایان سال هیچ گونه مشکلی از نظر زیر ساخت در استان آذربایجان شرقی نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شعار سال در تلاش هستیم با همکاری پارک های علم و صنعت در شهرک ها مکانی با عنوان پردیس دانش بنیان ایجاد کنیم که در جایگاه خود بسیار کار آمد خواهد بود.

رسولیان افزود: به مساحت تمامی شهرک های صنعتی کشور اضافه گردیده که در شهرستان بناب این مساحت به 100 هکتار افزایش یافته است که زیر ساخت ها معابر آن در حال انجام است که امید واریم تا پایان سال جاری تمام زیر ساخت ها به اتمام برسند.

وی با اشاره به اهداف سازمان، اصلی ترین هدف این نهاد در شهرک های صنعتی را، توسعه صنعتی خواند تا از مشکلات فعالین اقتصادی و صنعتگران کاسته و بخش زیادی از نیاز های ارزی کشور را تامین کنند؛ حرکتی قابل تقدیر، که میطلبد توجه ویژه ای به خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص منابع عالی برای زیرساخت های شهرک صنعتی توسط رییس جمهور

اختصاص منابع عالی برای زیرساخت های شهرک صنعتی توسط رییس جمهور