مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-21اقتصادي

عملیات تعریض محور پردیسان- ورجان به زودی آغاز می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: یکی از مطالبات جدی مردم منطقه و استان اجرای طرح تعریض و چهار خطه کردن محور پردیسان- ورجان است که به زودی این پروژه وارد فاز عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محمد صادقی اظهار کرد: با استقرار دولت سیزدهم محور پردیسان- ورجان به دلیل آن که مسیر اتصال قم به منطقه گردشگری استان است و از طرفی توسعه قم نیز به این سمت می باشد و از آنجا که از مطالبات 12 ساله شهروندان بوده در اولویت استان قرار گرفت و با پیگیری های استاندار قم و اداره کل راه و شهرسازی استان، این پروژه در سفر رییس جمهور به قم مطرح شد و خوشبختانه از جمله مصوبات سفر نیز بوده است.

 وی افزود: محور بزرگراهی کهک از تپه سلام جاده اراک آغاز می شود و بعد از عبور از رودخانه و عبور از پردیسان به ورجان، کهک و روستای دستگرد ختم خواهد شد.

صادقی با اشاره به این که این محور 28 کیلومتر خواهد بود، توضیح داد: در فاز اول این طرح، با توجه به اولویت مسیر، قطعه پردیسان- ورجان به طول 13 کیلومتر چهار خطه می شود که امیدواریم تا پایان سال تکمیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعتبار مورد نیاز برای محور بزرگراهی تپه سلام- پردیسان- ورجان- روستای دستگرد را 600 میلیارد تومان اعلام کرد که هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تعریض محور پردیسان- ورجان به زودی آغاز می شود

عملیات تعریض محور پردیسان- ورجان به زودی آغاز می شود