مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-21اقتصادي

استان اردبیل نیازمند تخصیص اعتبار برای محرومیت زدایی است


استاندار اردبیل، خواستار اختصاص امکانات و اعتبارات محرومیت زدایی از محل های مختلف برای رونق سرمایه گذاری و رشد اقتصادی در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شاخص های تعیین شده برای توزیع اعتبارات محرومیت زدایی در استان ها چندان مناسب نیست و با توجه به وضعیت نامطلوب استان اردبیل در زمینه شاخص های اقتصادی و درآمد سرانه، اختصاص امکانات و اعتبارات از محل های مختلف محرومیت زدایی به استان یک ضرورت است.

وی افزود: با وجود ظرفیت های مناسب و قابل توجه در حوزه های مختلف در استان اردبیل، تبدیل این ظرفیت ها به ثروت در سایه ایجاد زیرساخت ها و زنجیره های تولید عملی خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: کمک به بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاری یکی از اقدامات موثر در راستای رونق اقتصادی و رفع محرومیت از استان است.

 اهمیت ایجاد نمایندگی شستا در استان اردبیل جهت پیگیری امور سرمایه گذاری عاملی ادامه داد: لازم است استان اردبیل نیز از برخی شرکت های دولتی دارای امکانات در سطح کشور از جمله شستا، صندوق های بازنشستگی بهره مند شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل نیازمند تخصیص اعتبار برای محرومیت زدایی است

استان اردبیل نیازمند تخصیص اعتبار برای محرومیت زدایی است