مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-21اقتصادي

کشف 160 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 160 هزار لیتر روغن موتور خودروهای سبک و سنگین احتکار شده به ارزش 60 میلیارد ریال خبر داد.

- ، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر عدم عرضه روغن موتور مورد نیاز خودروها به ویژه روغن موتور خودروهای سنگین که باعث عرضه این کالا در بازار سیاه به قیمت گزاف شده و به همین جهت نارضایتی رانندگان این دسته از خودروها را به همراه داشته است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا مأموران طی هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان تعزیرات، اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر از انبار یکی از شرکت های تولید روغن موتور بازدید کردند که در نتیجه حدود 160 هزار لیتر انواع روغن موتور خودروهای سبک و سنگین احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 60 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و افراد دخیل در این تخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.

سردار هاشمی فر، با بیان اینکه پلیس در خصوص برخورد با هرگونه تخلف و جرمی بدون توجه به حواشی قاطعانه با متخلفان برخورد می کند و با هیچکس هم تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 160 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اصفهان

کشف 160 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اصفهان