مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-21سياسي

اهتمام ارتش در بکارگیری نخبگان/ تجهیزات مورد نیاز را خودمان تولید می کنیم


جانشین فرمانده کل ارتش استفاده از نخبگان را ضرورت جدی برای نیروهای مسلح برشمرد و گفت: در این خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران اهتمام جدی به استفاده از این نیروها دارد.

- ، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم اختتامیه هجدهمین دوره نخبگان در پادگان صفر یک ارتش با بیان اینکه این دوران فرصتی برای خدمت است و نخبگان به عنوان سرمایه های نظام با برخورداری از دانش و مهارت می توانند اثرات بسیار زیادی بر جامعه بگذارند، افزود: امروز آگاهی، دانش و دانسته ها برای انسان ها در کنار سایر مولفه های تولید قدرت می کند.

وی با بیان اینکه قدرت ملی و منطقه ای می تواند اراده یک ملت را به دیگران تحمیل کند، گفت: کسب علم، آموزش و تشخیص نیاز مردم لازمه نخبگی است و در این بین نخبگان ما جایگاه ویژه ای دارند.

امیر دادرس با تاکید بر ضرورت علم آموزی در مسیر درست آن و به کارگیری دانش در راه صحیح، افزود: امروز کشورهای زورگو با قدرت نظامی و اقتصادی خود همواره از نخبگان علمی استفاده می کنند ولی مشکل آنها این است که باوجود توجه به علم و دانش از لحاظ اخلاقی کمبود فراوانی دارند و توجه آنها به کمال انسان نیست بلکه برای منافع است.

جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه نتیجه عملکرد نخبه و دانشمند بی تعهد به خاک و خون کشیدن ملت ها در یمن، عراق، فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ارتش در بکارگیری نخبگان/ تجهیزات مورد نیاز را خودمان تولید می کنیم

اهتمام ارتش در بکارگیری نخبگان/ تجهیزات مورد نیاز را خودمان تولید می کنیم