مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-21سياسي

از بی تدبیری در مراسم روز ملی خیام تا تدبیر برای برگزاری جشنواه اسب ترکمن!!


امسال مراسم بزرگداشت روز ملی خیام نیز همانند مراسم روز ملی عطار در سایه بی مهری ها، نقاط ضعف فراوان و عدم توانایی آشکار و ناهماهنگی مسئولان محلی شهرستان نیشابور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، امسال مراسم بزرگداشت روز ملی خیام نیز همانند مراسم روز ملی عطار در سایه بی مهری ها، نقاط ضعف فراوان و عدم توانایی آشکار و ناهماهنگی مسئولان محلی شهرستان نیشابور برگزار شد و این نکته را تقویت کرد که در برگزاری چنین مراسمی، می بایست مدیریت مراسم در حد کلان و با نگاهی وسیع تر تدبیر شود.

مراسم روز ملی خیام، روز 28 اردیبهشت با نواختن زنگ خیام در دبیرستان خیام نیشابوری برگزار شد.

اما  حضور کمرنگ مسئولان فرهنگی و دیگر مدیران نیشابور کار را به جایی رساند که ابوطالب جوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور نیز در این مراسم اظهار کرد: از مدیران شهرستان گلایه مندیم.

اگر به دنبال احیا و بزرگداشت مراسم روز ملی خیام هستیم، متولیان این امامزاده، مدیران و مسئولان نیشابور هستند که یا در مراسم حضور ندارند و یا حضور آنها بسیار کمرنگ بوده است.

تاخیر مدیرکل ارشاد برای حضور در مراسم خیام همایش علمی خیام در آیینه هنر نیز که قرار بود در دانشگاه پردیس نیشابور شود، با وجود تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی دانشگاه، با یک ساعت تاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بی تدبیری در مراسم روز ملی خیام تا تدبیر برای برگزاری جشنواه اسب ترکمن!!

از بی تدبیری در مراسم روز ملی خیام تا تدبیر برای برگزاری جشنواه اسب ترکمن!!