مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-21اقتصادي

افزایش چهار برابری اعتبارات ملی شهرک های صنعتی اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: خوشبختانه با پیگیری ها انجام شده، شاهد رشد بیش از چهار برابری اعتبارات ملی شهرک های صنعتی اردبیل در سال 1400 بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال 1399 در حدود 110 میلیارد ریال از محل منابع ملی برای اجرای پروژه های عمرانی شرکت شهرک های صنعتی اردبیل تخصیص و جذب شده بود که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، این اعتبارات به بیش از 450 میلیارد ریال در سال 1400 رسیده است.

وی ادامه داد: با همکاری و مشارکت مطلوب و مناسب مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی به خصوص مقام عالی استان و نمایندگان مجلس، توانستیم این اعتبارات را تخصیص و جذب کنیم تا برای اجرا و تکمیل طرح ها و پروژه های مختلف در سطح شهرک های صنعتی بکارگیری شود.

اهلی بیان کرد: در کنار تخصیص این منابع، بیش از 270 میلیارد ریال نیز از محل منابع داخلی شرکت به منظور شهرک سازی و تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان هزینه شده است که این میزان اعتبار نسبت به سال ماقبل آن از رشد سه برابری برخوردار بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اشاره ای هم به وضعیت تخصیص اعتبارات استانی کرد و افزود: در جذب اعتبارات استانی کمبودهایی داریم که با توجه به اینکه این موضوع از جمله درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چهار برابری اعتبارات ملی شهرک های صنعتی اردبیل

افزایش چهار برابری اعتبارات ملی شهرک های صنعتی اردبیل