مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-21سياسي

اعزام 500 نفر از نخبگان جامعه ایثارگری یزد به اردوهای جهادی مناطق محروم


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: نخبگان جامعه ایثارگری این استان در قالب گروه های جهادی ساماندهی و برای ارائه خدمات محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام شیخ عباس زارع زاده ظهر امروز در جمع برخی از خبرنگاران استان حاضر و با بیان این که دشمنان در عصر امروز به دنبال کم رنگ کردن ارزش ها و اهداف انقلاب هستند، اظهار کرد: استکبار جهانی سعی دارد مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران بی اعتماد کند و این مهم رسالت اصحاب رسانه را چند برابر کرده است.

وی تبیین دستاوردها و دشمنی های استکبار جهانی را یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران در قبال انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: دست اندرکاران هم باید اصحاب رسانه را در این راستا حمایت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه های در دستور کار این اداره کل، گفت: اجرای طرح سپاس در قالب انجام 8500 دیدار با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس از جمله اقدامات در دستور کار است.

زارع زاده تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در ادارات دولتی را از دیگر اقدامات در دستور کار دانست و بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در این امر همکاری مطلوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 500 نفر از نخبگان جامعه ایثارگری یزد به اردوهای جهادی مناطق محروم

اعزام 500 نفر از نخبگان جامعه ایثارگری یزد به اردوهای جهادی مناطق محروم